هواداران بارسلونا

ساخت وبلاگ

 

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 467 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1391 ساعت: 21:37

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 490 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1391 ساعت: 21:31

Training session 21/10/12 / PHOTO: MIGUEL RUIZ - FCB

2012-10-21 ENTRENO 02-Optimized

بقیش تو ادامه

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 361 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1391 ساعت: 21:29

2012-10-20 CORUNYA-BARCELONA 01-Optimized

2012-10-20 CORUNYA-BARCELONA 02-Optimized

بقیه در ادامه

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 465 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1391 ساعت: 21:23

mybarca.ir

دانلود گلهای بارسا ۵-۴ دیپورتیو از سری مسابقات لالیگا هفته هشتم ۲۰۱۲/۱۳

دانلود در ادامه

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 496 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1391 ساعت: 21:16

مسی پس از حضور در تیم ملی کشورش، از راه درازی می آید و همیشه اینجا است. او خیلی چیزها به ما می دهد

Cesc Fábregas, Lionel Messi - Deportivo Coruña v Barcelona

-  سسک فابرگاسˈ هافبک تیم فوتبال بارسلونا معتقد است،ˈلیونل مسیˈ هم تیمی آرژانتینی او متعلق به این دنیا نیست.
 به گزارش گل به نقل از ایرنا ، این بازیکن 25 ساله بعد از هت تریک مسی در جریان برد 5 بر 4 بارسلونا مقابل ˈدیپورتیوو لاکروناˈ به تمجید از او پرداخت. بارسلونا در حالی به این نتیجه دست یافت که در جریان مسابقه ˈخاویر ماسچرانوˈ با دریافت کارت قرمز اخراج شد و مردان ˈتیتو ویلانوواˈ مجبور شدند بازی را 10 نفره ادامه بدهند.

 فابرگاس بعد از مسابقه گفت: مسی پس از حضور در تیم ملی کشورش، از راه درازی می آید و همیشه اینجا است. او خیلی چیزها به ما می دهد و در واقع همه را درک می کند.
 او از دنیای دیگری است. 
وی با اشاره به اخراج ماسکرانو نیز افزود: این اتفاق ها در فوتبال می افتد. باید بررسی کنیم ببینم که آیا پنالتی بود یا کارت قرمز. اما مهمتر از آن سه امتیازی بود که کسب کردیم. 
کاپیتان سابق تیم آرسنال همچنین در مورد عملکرد خود در ابتدای رقابت های فصل جاری خاطر نشان کرد: من همواره به شانس هایمان اعتقاد داشته ام. همیشه ساکتم و سخت تلاش می کنم. خیلی خوب آماده شده ام و به تمرین ادامه خواهم داد اما این مربی است که تصمیم می گیرد

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 482 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1391 ساعت: 21:15

ستاره آرژانتینی در صحبت هایی اعلام کرد که این اتفاقاتی است که در زمین رخ می دهد. داور همه چیز را برعکس دید و البته گذشته ها گذشته

Lionel Messi - Deportivo Coruña v Barcelona

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در پایان دیدار تیمش مقابل دپورتیوولاکرونیا به شدت خوشحال بود. او که در این بازی هت تریک دیگری را انجام داد به بررسی برد تیمش در ورزشگاه ریاسور پرداخت.

مسی در پایان دیدار به خبرنگاران گفت: « نه پنالتی اعلام شده به نفع دپور صیح بود و نه اخراج ماسچرانو. ولی این ها اتفاقاتی هستند که در دنیای فوتبال رخ می دهند. داور مسابقه دقیقا برعکس دید. البته این اتفاقاتی است که افتاده و گذشته ها گذشته.»

او که کلیدی ترین بازیکن تیمش در این دیدار بود، از عملکرد داور مسابقه راضی به نظر نمی رسید.  مسی در صحبت هایش اعلام کرد که پنالتی اعلام شده به نفع تیم میزبان که در پی خطای بوسکتس برروی ریکی اعلام شد درست نبوده و اخراج خاویر ماسچرانو از زمین مسابقه هم همین طور.

مسی در ادامه با اشاره به ارزش این برد گفت:« ما بردیم. پیروزی، بعد از  وقفه ای که برای برگزاری بازی های ملی ایجاد می شود همیشه سخت است. چون بازیکنان خسته به اردوی تیم باشگاهی باز می گردند. این مهمترین نکته است که توانستیم به پیروزی برسیم.»

مسی درادامه بااشاره به اهمیت 59 گلی که در سال 2012 برای بارسا به ثمر رسانده گفت:« مهم این است که به روند پیروزی هایمان ادامه می دهیم و در همان سطحی هستیم که قبل از ایجاد وقفه برای برگزاری بازیهای ملی  بودیم.آسان نیست که بعد از انجام بازیهای ملی و سفرهای طولانی و این همه بازی، بتوانیم بازی خوبی را برای باشگاه انجام دهیم.»

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 446 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1391 ساعت: 21:13

دراینجا می توانید تحلیل داوری بازی بارسلونا- دپورتیوو لاکرونیا را به دو روایت مطالعه کنید

Lionel Messi, Paradas Romero - Deportivo Coruña v Barcelona

بعد از اتمام دیدار پرجنجال دپورتیوو لاکرونیا و بارسلونا که صحنه های زیادی هم داشت، دو روزنامه مادریدی مارکا و اسپورت کاتالونیا به بررسی صحنه های مبهم این بازی از دید کارشناسان داوری پرداختند.

روزنامه مارکا دربازتاب آنالیز آندوخار اولیور نوشت:« پاراداس رومرو، داور این بازی کار خیلی سختی داشت؛ چون بازی پربرخوردی را شاهد بودیم. این داور بعد از زمین خوردن ریکی، یک ضربه پنالتی را به نفع دپور اعلام کرد ولی این برخورد، پنالتی نبود و این بازیکن دپور بدون آنکه با ماسچرانو که قصد دریبل کردن او را داشت، به زمین خورد. در نیمه دوم بازی، داور مسابقه خاویر ماسچرانو را با دادن دومین کارت زرد و در نتیجه کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج کرد که این اخراج صحیح بود.»

و حالا گزارش داوری به روایت روزنامه اسپورت کاتالونیا: « در دقیقه 26 بازی بود که ریکی وارد محوطه جریمه آبی اناری ها شد .او از سد بوسکتس عبور کرد ولی در سر راهش بدن ماسچرانو را دید که در خارج از محوطه جریمه روز زمین دراز کشیده بود. ریکی با فریب داور خودش را روی زمین انداخت تا داور پنالتی ای به نفع تیم میزبان اعلام کند.تصاویر منتشره حکایت از آن دارند که بازیکن دپور اغراق کرده و در هر صورت ، این برخورد خارج از محوطه جریمه انجام شده بود. داور که به صورت واضح صحنه را ندیده بود، یک ضربه پنالتی به نفع تیم میزبان اعلام کرد.

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 468 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1391 ساعت: 21:12

 در بازی دیشب بارسلونا مقابل لاکرونیا مسی توانست هتریک کنه و جوردی البا نزدیک به هتریک بود ولی فقط توانست به شکل خاصی دروازه را باز کند......!

 

 

در این بازی جوردی آلبا دقیقه 3 دروازه لاكرونیا را بازكرد.5 دقیقه بعد كریستین تیو دومین گل بارسا رو در دقیقه 8 زد.در دقیقه 18 هم لئو بازی رو 3-0 كرد تا همه ما منتظر یه برد پرگل و شیرین باشیم! اما پنالتی كه ماسكرانو داد باعث شد تا لاكرونیا یكی از گل ها را در دقیقه 25 توسط پیتزی پاسخ دهد.برگانتینیوس دقیقه 37 بازی رو 3-2 كرد كه واقعا ضعف والدس رو این گل نشان داد.خلاصه دپور امیدوار شد اما بازهم لئو دقیقه 42 گلزنی كرد تا خیالمان راحت تر باشد.لاكرونیا در لحظات ابتدایی نیمه دوم یك گل دیگر زد تا بازی جذاب تر شود.امسی یك ضربه آزاد رو هم به تیرك زد كه اگه گل میشد هم چهارگله میشد و هم مسی با استعدادی که در زدن ضربات آزاد داشت.دقیقه 77 مسی بازی رو 5-3 كرد تا هتریك شیرینی داشته باشد.اما چندی نگذشت كه جوردی آلبا،به اشتباه دروازه خودی رو باز كرد تا بازی با نتیجه عجیب 5-4 به پایان برسد.

وما در این بازی شاهد 9 گل بودیم!!!!!

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 345 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1391 ساعت: 21:11

هر 9 گل به ثمر رسیده در بازی دیشب همگی از کانال مرکزی زده شد. اگر عرض زمین را به سه قسمت تقسیم کنیم متوجه می‌شویم که تمامی گل‌های به ثمر رسیده از این محدوده بوده جایی که به لحاظ ریاضی نزدیک‌ترین فاصله به دروازه را دارد

Nelson Oliveira, Sergio Busquets - Deportivo Coruña v Barcelona

بازی بارسا- دپورتیوو لاکرونیا در حالی آغاز شد که اکثر اخبار مربوط به این بازی پیرامون بچه‌دار شدن مسی و عدم حضور او بود! که البته با هت‌تریکی که او در این بازی انجام داد شبی شاد را برای خود و هواداران بارسا به جا گذاشت. این بازی اگرچه تقابل دو تیم صاحب بهترین خط حمله لیگ و بد‌ترین خط دفاع لیگ بود و نوید یک بازی پرگل را داشت اما کیفیت بازی و ارایه نمایشی مدرن از هر دو تیم فوق‌العاده بود که البته اشتباهات انفرادی و داوری در این بازی تاثیر مستقیم در روند بازی و نتیجه بازی را به همراه داشت. تحلیل و بررسی کیفیت این بازی از چند حیث حایز اهمیت است.

. مهاجرت هافبک‌های دفاعی به قلب دفاع

در فوتبال مدرن یا بهتر بگوییم «فوتبال فردا» حضور بازیکنان تکنیکی، فیزیکی و سرعتی که هم توانایی بردن نبردهای یک مقابل یک را در یک‌سوم دفاعی داشته باشند و هم قابلیت تکنیکی به جهت ایجاد سرعت در فاز دفاع به حمله راداشته باشند، امروزه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. در بازی هفته گذشته اسپانیا-فرانسه اگرچه بوسکتس در مرکز دفاع اسپانیا با توجه به این رویکرد بازی کرد اما در بازی دیشب این سانگ بود که به یک خط عقب‌تر آمده بود و بوسکتس در همان پست (براي به وجود آوردن تعادل تیمی) به بازی گرفته شده بود. همچنین نکته دیگر این بود که به لحاظ قابلیت هجومی که سانگ دارد او در حملات با اضافه شدن به خط هافبک در حقیقت یک برتری نامحسوس عددی ایجاد می‌کرد که تاثير اين حضور در به گردش در آوردن توپ در یک‌سوم حمله کاملا مشهود بود.

۲. اهمیت سرعت در فوتبال امروز

اگرچه سرعت انتقال‌ها در زیبا شدن بازی و نتایج آن تاثیر مستقیم دارد اما نمی‌توان به راحتی از سرعت انفرادی بازیکنان بخصوص سرعت درک متقابلی که امروزه بین بازیکنان یک تیم ایجاد می‌شود گذشت. اگر به زمان گل‌های به ثمر رسیده دقت كنيم متوجه می‌شویم که تمامی گل‌ها در کمتر از سه ثانیه از زمان شروع بازیسازی به ثمر رسیده‌اند، و درست جایی که سرعت با مهارتهای فردی بازیکنانی چون مسی تلفیق می‌شود نتیجه حاصل می‌شود. با نگاهی به هر سه گل مسی می‌توان دریافت که حداقل زمان برای اجرای حرکاتش کافی است.

۳. شرایط روحی و روانی بعد از دریافت گل

اگرچه در بازی هفته گذشته آلمان-سوئد، سوئدي‌ها یک بازگشت رویایی داشتند و توانستند چهار گل دریافتی را جبران کنند، اما در بازی‌های شب گذشته در ایتالیا و اسپانیا این اتفاق نیفتاد ولی به لحاظ روحی و روانی درس‌های بزرگی را به همراه داشت. همیشه گفته می‌شود فوتبال نود دقیقه است و شاید در این سه بازی که بیان شد بتوان معنی و مفهوم برگشت روحی به شرایط قبل از فشار را درک کرد. جایی که فوتبال یک جنگ جوانمردانه در طول نود دقیقه است و نباید تا آخرین لحظه پا پس کشید و جایی که کار را تمام‌شده فرض کنی همان جا می‌شود شروعی برای واگذار کردن بازی.

۴. اهمیت کانال‌های مرکزی در فوتبال روز

جالب است که هر 9 گل به ثمر رسیده در بازی دیشب همگی از کانال مرکزی زده شد. اگر عرض زمین را به سه قسمت تقسیم کنیم متوجه می‌شویم که تمامی گل‌های به ثمر رسیده از این محدوده بوده جایی که به لحاظ ریاضی نزدیک‌ترین فاصله به دروازه را دارد. بارسا اگرچه مالکیتی دوبرابری در مقایسه با دپورتیوو لاکرونیا داشت اما از این برتری اغلب در کانال مرکزی استفاده می‌کرد و از بردن توپ به کانال‌های کناری فقط برای باز کردن عمق دفاع استفاده می‌کرد. ولی هدف اصلی همیشه عمق نزدیک و دور دفاعی تیم مقابل بوده جایی که بازی‌های ترکیبی و خلاقیت به همراه سرعت بازیکنان نتیجه را رقم می‌زند.

یک جمله معروف در فوتبال می‌گوید: در فوتبال اگر باختی ایراد ندارد چون شکست جزیی از فوتبال است، اما هویت خود را نباز، دپورتیوو در بازی دیشب نتیجه را واگذار کرد اما هویت خود را نه.

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 478 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1391 ساعت: 21:09

سرمربي بارسلونا اظهار داشت:ويا به تازگي از مصدوميت بلند مدت رهايي يافته و گرچه در حال بهتر شدن است، اما بايد گام به گام پيش برود


تيتو ويلانووا در خصوص بازي امشب بارسا مقابل دپورتيوو لاکرونيا اظهار داشت: در لاليگا بازي آسان وجود ندارد. يک هفته به دليل بازي‌هاي ملي تعطيل بوديم.

به گزارش فارس،وي وجود فيلم خطاهاي په‌په را تکذيب کرد و گفت: هيچ فيلمي از هيچ بازيکني تهيه نکرده‌ايم، هرگز اين کار را انجان داديم. تصاوير نرمال تلويزيوني را از بازي‌هاي‌مان ضبط مي‌کنيم و وقت‌مان را صرف تهيه فيلم از يک بازيکن خاص نمي‌کنيم. ترجيح مي‌دادم در 15 روز گذشته صحبت‌ها بيشتر بر سر فوتبال باشد تا حکايت په‌په.

سرمربي بارسلونا همچنين ادامه داد: شرايط متفاوتي را شاهد هستيم. در بازي قبلي مقابل ختافه ترجيح دادم برخي بازيکنان استراحت کنند، اما اين به معناي آن نيست که بار ديگر اين کار را تکرار مي‌کنيم. همه اينها بستگي به اين دارد که وضعيت بازيکنان پس از بازي‌هاي ملي به چه شکلي باشد. بايد ببينيم شنبه چگونه بيدار مي‌شوند.

وي در خصوص شرايط ويا نيز خاطرنشان کرد: همه مي‌خواستند او مقابل مادريد بازي کند. بازيکنان بسيار خوبي مثل ويا هميشه در همه مسابقات بازي مي‌کنند.

وي به تازگي از مصدوميت بلند مدت رهايي يافته و گرچه در حال بهتر شدن است، اما بايد گام به گام پيش برود.

ويلانووا تأکيد کرد: هيچ کس نمي‌تواند بگويد که تنها مادريد يا بارسا مي‌توانند قهرمان لاليگا شوند. مالاگا، والنسيا، اتلتيکو و ... نيز شانس قهرماني دارند زيرا فصل تازه شروع شده است. اگر آن‌ها بتوانند در اروپا خوب ظاهر شوند، مي‌توانند به همان شيوه هم در لاليگا عمل کنند. مطمئن هستم که اتلتيکو هم براي قهرماني خواهد جنگيد
هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 395 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1391 ساعت: 0:49

ستاره آرژانتيني بارسلونا احتمالا به دليل تولد اولين فرزندش بازي امشب تيمش مقابل دپورتيوو لاکرونيا را از دست خواهد داد.


منابع متعددي گزارش دادند که ليونل مسي امشب انتظار تولد اولين فرزندش، تياگو را دارد و به همين دليل احتمالا تيمش را در بازي امشب مقابل دپورتيوو همراهي نخواهد کرد.

به گزارش فارس،مسي تأييد کرده است که خانواده‌‌اش در مسير آمدن به بارسلونا هستند تا تولد اولين فرزندش را جشن بگيرند و اين دليلي خواهد بود که ويلانووا امشب به مسي استراحت بدهد.

يکي ديگر از دلايل عدم حضور مسي در بازي امشب مي‌تواند حضور وي در رقابت‌ چهارشنبه شب آرژانتين و شيلي و مسافرت طولاني باشد که وي داشته است.

ويلانووا در بازي مقابل ختافه مسي را روي نيمکت قرار داد و اين مهاجم آرژانتيني در نيمه دوم به ميدان رفت و 2 گل نيز به ثمر رساند.



منابع متعددي گزارش دادند که ليونل مسي امشب انتظار تولد اولين فرزندش، تياگو را دارد و به همين دليل احتمالا تيمش را در بازي امشب مقابل دپورتيوو همراهي نخواهد کرد.

به گزارش فارس،مسي تأييد کرده است که خانواده‌‌اش در مسير آمدن به بارسلونا هستند تا تولد اولين فرزندش را جشن بگيرند و اين دليلي خواهد بود که ويلانووا امشب به مسي استراحت بدهد.

يکي ديگر از دلايل عدم حضور مسي در بازي امشب مي‌تواند حضور وي در رقابت‌ چهارشنبه شب آرژانتين و شيلي و مسافرت طولاني باشد که وي داشته است.

ويلانووا در بازي مقابل ختافه مسي را روي نيمکت قرار داد و اين مهاجم آرژانتيني در نيمه دوم به ميدان رفت و 2 گل نيز به ثمر رساند.

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 358 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1391 ساعت: 0:46

سی حالا دریک قدمی در آغوش گرفتن فرزندش و لمس کردن حس پدری است و هواداران بارسلونا هم بی صبرانه درانتظار تبریک گفتن تولد فرزند مسی هستند.

Messi - Argentina-Chile

این طور به نظر می رسد که انتظار نه ماهه لیونل مسی برای دیدن فرزندش در حال اتمام است و طبق اعلام پزشکان احتمالا فرزند او امروز ( بیستم اکتبر سال 2012) متولد خواهد شد. این درحالی است که مسی امشب باید در بازی هفته هشتم رقابت های لالیگا مقابل دپورتیوو لاکرونیا به میدان برود.

مسی حالا دریک قدمی در آغوش گرفتن فرزندش و لمس کردن حس پدری است و هواداران بارسلونا هم بی صبرانه درانتظار تبریک گفتن تولد فرزند مسی هستند. چند روز پیش بود که شایعه ای مبنی بر تولد فرزند مسی دردنیای مجازی پخش شد و حتی عکس نوزادی هم که گفته می شد فرزند مسی است دست به دست می چرخید ولی این شایعه خیلی سریع تکذیب شد.
طبق اعلام رسانه های مختلف خبری در اسپانیا، آنتونیا روکوزو، نامزد لیونل مسی قرار است روز شنبه 20 اکتبر زایمان کند و از همین رو اعضای خانواده او و همچنین مسی، خود را به اسپانیا رسانده اند. لیونل مسی روز پنجشنبه در صفحه فیس بوکش به این نکته اشاره کرده بود که اعضای خانواده اش روز جمعه از آرژانتین وارد بارسلونا می شوند . در پیغام مجازی مسی می خوانیم:« الان در خانه ام؛ خوشحال و خوشبخت به خاطر دو برد مهم تیم ملی . جمعه همه اعضای خانواده ام از آرژانتین به اینجا می آیند. اتفاق دیگری که مرا باز هم خوشحال ترمی کند.»
چند ماه پیش و پس از انتشار اخباری غیررسمی درمورد پدر شدن لیونل مسی، همه درانتظار آن بودند که او این خبر را تائید کند واین انتظار خیلی طول نکشید و مسی بعد از گلزنی اش برای تیم ملی آرژانتین، توپی را زیر پیراهنش قرارداد تا از باردار بودن آنتونیا خبر بدهد
حالا بازی مقابل دپورتیوو لاکرونیا، قطعا برای مسی بازی به یادماندنی و تاریخی ای خواهد بود؛ چرا که ممکن است فرزندش تیاگو هم در روز این بازی متولد شود.هرچند که در صورت به دنیا آمدن فرزند مسی، بهانه خوبی خواهد بود که تیتو امشب را به مسی استراحت بدهد. چرا که علاوه بر این اتفاق خوب، مسی در بازی با شیلی (دربامداد 4شنبه) برای 90 دقیقه با پیراهن آلبی سلسته بازی کرد و بعد از آن هم سفری طولانی از آرژانتین به بارسلونا داشت و خستگی سفر نیز هنوز از تنش بیرون نرفته.
در بازی با ختافه هم تیتو ویلانووا، مسی را روی نیمکت ذخیره ها قرارداده بود. در آن بازی مسی در نیمه دوم وارد زمین شد و برای تیمش دو گل به ثمر رساند.
هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 379 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1391 ساعت: 0:43

2012-10-20 VIAJE 02-Optimized

2012-10-20 VIAJE 04-Optimized

2012-10-20 VIAJE 05-Optimized

بقیش تو ادامه

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 484 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1391 ساعت: 0:41

سرمربی ولزی مسی را به رونالدو ترجیح می دهد

John Toshack, Wales(Getty Images)

جان بنژامین توشاک، سرمربی سابق رئال مادرید در گفتگو با شبکه رادیویی لاسارسا نظرش رادر مورد بحث روز دنیای فوتبال ، یعنی مقایسه مسی و رونالدو ابراز کرده.

او که این روزها هدایت تیم ملی مقدونیه را در دست دارد در پاسخ به این سوال که بهترین بازیکن دنیا کیست؟ مسی یا رونالدو، گفته:« مسی با درنظر داشتن کارهایی که انجام می دهد فوق العاده است و همه این را می دانند. هر زمانی که تلویزیون را روشن می کنی،یک گل از مسی را می بینی. این خارق العاده است.»

سرمربی سابق رئال مادرید، درمورد ستاره پرتغالی کهکشانی ها هم صحبت کرده و گفته:« تنها مشکلی که رونالدو دارد، مسی است. این طور به نظر می رسد که دربین این دو نفر، رونالدو بیشتر از مسی نگران است. مسی به نظر، یکی دیگر از بازیکنان تیمش می آید ولی رونالدو ستاره و چهره برجسته رئال است.»

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 445 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1391 ساعت: 0:37

دو دوست ۲۴ ساله آرژانتینی به یک مسافرت به جنوب آسیا می‌روند، تا یک سفر ۳ ماهه را تجربه کنند.

آن‌ها با این سفر با حادثه‌ای روبرو شدند که می‌گویند تا پایان عمر خود آن را فراموش نمی‌کنند.

وقتی آن‌ها به ویتنام می‌روند تا در یک هتل اقامت بگیرند، برای پر کردن فرم مخصوص هتل از آن‌ها ملیتشان پرسیده می‌شود.

وقتی این افراد جواب می‌دهند که آرژانتینی هستند، متصدی هتل راه ساده‌تری برای پر کردن فرم انتخاب می‌کند و به جای نوشتن ملیت آرژانتینی روی فرم، ملیت آن‌ها را ’مسی‘ می‌نویسد!

جان آلن، که یکی از این دو دوست است می‌گوید در سفر به آسیا متوجه شده است که همان‌طور که افراد بالای ۴۰ سال عاشق مارادونا هستند، افراد زیر ۴۰ سال مسی را دوست دارند و عاشق او هستند
منبع:http://soldiersofcatalan.blogfa.com/
هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 437 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1391 ساعت: 0:35

بيشترين پاس گل در بارسلونا در اين فصل : مسي 6 - ته يو 3 - الکسيس، سسک، اينيستا، ژاوي 2


مسی در 45 بازي در سال 2012 ، 56 گل بثمر رسانده است، فقط دو گل کمتر از رکورد شخصيش در سال 2010 (58 گل)


مسي در 8 بازي از 13 بازي اخيرش در لاليگا، حداقل دو گل زده است


والدانو : کريستيانو قدرت، مسي مهارت و نيمار باور نکردني هستند. او ميتواند 10 بار بصورت متفاوت دريبل بزند


دالمينيا (بازيکن سابق دپورتيوو) : مسي به روشني شايسته ي توپ طلاست. او بهتر از هر کس ديگري است. کريستيانو دوم است، و نيمار سوم.
نيمار ميتواند در بارسا بهتر از مادريد هماهنگ شود، بخاطر کاراکتر و شيوه ي بازيش.


رکورد بارسلونا در 82 بازي لاليگا در برابر دپورتيوو : 46 برد - 16 تساوي - 20 باخت


اگر ويا تا آخر سال وقت بيشتري براي بازي پيدا نکند، احتمالا با ويلانووا براي انتقال در ژانويه صحبت خواهد کرد


مربي سلتيک بعد از بازي امروز تيمش، براي آناليز بازي بارسا به اسپانیا خواهد آمد


مدير برنامه هاي ته يو شايعات مربوط به مذاکره با منچستر سيتي را بي اساس خواند


دو سال پيش وقتي په په براي تمديد قراردادش به مشکل برخورده بود به بارسلونا پيشنهاد ميشود اما اين تيم قبول نميکند


نایب رئيس سابق بارسا (2007-2010) جائومه فرر براي راه اندازي اولين ليگ حرفه اي در گابون که امروز شروع ميشود کمک خواهد کرد


ساعت 1 ظهر(بوقت محلي) 29 اکتبر مسي کفش طلا را بخاطر بيشترين گل زده در فصل گذشته دريافت خواهد کرد (50 گل)


رسمي : پيکه هنوز بطور کامل ريکاوري نکرده است و نميتواند در مقابل دپورتيوو بازي کند

آمار مسی مقابل دپورتیوو لاکرونیا
( 7 بازی، 5 گل و 2 پاس گل )
منبع عکس:http://soldiersofcatalan.blogfa.com/
هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 448 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1391 ساعت: 0:33


بارسا قهرمان جهان است

تیتو در مصاحبه ای با موندو دپورتیوو تایید کرد که "ویدئویی راجع به په په" تهیه نشده است

"اینبار بازیکنان با استراحت بیشتری بازگشته اند"

چالش سه گانه

ادامه دادن صدرنشینی و نگه داشتن اختلاف 8 امتیازی

مسی، ادامه دادن به نبرد برای پی چی چی

لئو، نگه داشتن وضعیت کنونی برای بدست آوردن توپ طلا
هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 295 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1391 ساعت: 0:31

بازیکن سابق بارسلونا معتقد است که مسی بهتر از کریستیانو رونالدوست

Rafa Marquez - New York Red Bulls

رافائل مارکس، مدافع سابق تیم ملی مکزیک و باشگاه بارسلونا ،در گفتگو با لاسارسا به تمجید از لیونل مسی، ستاره شماره یک دنیای فوتبال پرداخته.

او در صحبت هایی درمورد مقایسه مسی و رونالدو گفته:« مشکل رونالدو، مسی است.این مشکل بزرگ رونالدوست. تا زمانی که لیو وجود داشته باشد، او مشکلی برای رونالدو خواهد بود. لیونل مسی همچنان ستاره شماره یک دنیاست و مثل او بازیکن دیگری وجود ندارد.»

این ستاره مکزیکی در ادامه صحبت هایش به این نکته اشاره کرده که در بارسلونا،بازیکنان دیگری هم هستند که شایستگی دریافت توپ طلا را دارند. او معتقد است که درحالی که مسی چندین توپ طلا را کسب کرده، چابی هم شایستگی دریافت این جایزه را دارد. مارکس دراین باره گفت:« با دیدن کارهایی که چابی و اینیستا انجام می دهند، اگر من بودم، توپ طلای امسال را به یکی از این دو نفر می دادم. چابی بازیکنی نیست که توجهات را به خودش جلب کند ولی از نظر من او یکی از موتورهای مهم بارسا در سالهای اخیر است. حیف است که او تا به حال توپ طلایی دریافت نکرده؛ چون واقعا شایستگی اش را دارد.»

این مدافع مکزیکی درمورد اکتور مورنو، بازیکن مکزیکی باشگاه اسپانیول هم گفت:« او می تواند خیلی خوب در بارسلونا جا بیفتد. قدرت پاسکاری خوبی دارد. به خوبی در زمین جایگیری می کند و تجربه زیادی هم دارد.»

او در مورد دیگر بازیکن مکزیکی دنیای فوتبال، جاناتان دوس سانتوس که عضو بارسلوناست گفت:« او باید به دنبال گزینه دیگری باشد و به تیم دیگری برود تا بتواند بیشتر فوتبال بازی کند. اگر نه، زمان سپری می شود و او درلالیگا فعالیت خاصی نخواهد داشت.»

رافا مارکس درمورد عملکرد خوب ماسچرانو در ترکیب بارسا گفت:« من از شیوه بازی او در پست مدافع میانی به شدت متعجب شدم. او به خوبی در سیستم کنونی بارسا جا افتاده و قابلیت های زیادی دارد. از نظر من او یکی از خریدهای خوب بارسا است.»

و در نهایت درمورد پست ایده ال بوسکتس و بارترا گفت:« بهترین پستی که بوسکتس می تواند در آن بازی کند،پست بازیکن میانی است. او در قلب دفاع راحت بازی نمی کند. من یکی دو بار بارترا را دیده ام. او هم بازیکن با کیفیتی است.»

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 440 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1391 ساعت: 0:29

وضعیت ویا بسته

تیتو به مهاجم اسپانیایی خود اطمینان دارد

تیتو با تقاضای صبر گفت:او ترقی پیدا خواهد کرد و دقایق بیشتری بازی خواهد کرد او تازه از

یک مصدومیت طولانی بازگشته است.

او فیکس خواهد بود و به مهمی میشود که در گذشته بوده

چرخ گردان لالیگا برگشته

هواداران بارسلونا...
ما را در سایت هواداران بارسلونا دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : محمد havadarbarca بازدید : 401 تاريخ : يکشنبه 30 مهر 1391 ساعت: 0:26

لینک دوستان

نظر سنجی

کدام قالب بهتر بود؟

خبرنامه